torsdag 22 oktober 2009

Vinn en dejt med Molly!?

Jag har enda sen förra tävlingen försökt klura ut vad man kan vinna i nästa tävling och det enda jag kommer på är en träff med Molly. Det skulle bli väldigt svårt att fixa. Helt omöjligt faktiskt, med andra ord.

Vad tycker ni? Skulle ni vilja vinna en träff med Molly?

Det skulle jag själv vilja, faktiskt, men jag vet bara inte hur.. Det får någon annan "tävlingsledare" fixa. Det blir för svårt. Jag är ju trots allt bara ett fan, ingen dejt-fixare.

Eftersom att jag inte verkar komma på något bra förslag som jag själv kan fixa skulle jag vilja att ni själva funderar ut vad ni skulle vilja vinna i framtida tävlingar. Har ni några förslag?

2 kommentarer:

  1. systemkamera, eller varför inte en resa utomlands?
    AHAHAHA.

    SvaraRadera
  2. http://frudanmark.blogspot.com/2009/10/paket-i-posten.html

    TACK!

    SvaraRadera