tisdag 20 oktober 2009

Upprörd

Hej!

Tröjan jag köpte igår var lite för liten... så jag får byta i morgon.

Du, Ida... Det är första gången jag åt kladdkaka och det var gott. Jag kanske har ätit det tidigare för jag tyckte att jag kände igen smaken. Men gud så mättande det var...men otroligt gott!

Gissa om jag blev sur när jag gick till en annan butik och fick se att kladdkakan där var tio kronor billigare!? Ja, det blev jag. Jag blev så jäklans förbannad. "Men då förlora jag ju tio spänn", tänkte jag, "är det här ett skämt eller!?"

Idag är en sorgens dag... Molly Sandén var väldigt vacker och hade ett utseende som bara en modell kan ha. Jag har visserligen inte sett henne som brunett än (det hon visade tidigare var löshår), men jag slår vad om att hon nu bara är vacker.

Förresten, är det inte taskigt av henne o säga att tack vare så många som har klagat så har hon insett att fansen har fel och hon har rätt? Jag kanske tolka det fel!? Jag blev i varje fall förbannad.

3 kommentarer:

  1. jag vet inte vad du har tolkat efter.. men när man läser Mollys blogg så såklart måste man hålla med om att hon har rätt när det gäller hennes hår.. Men smaken är ju också som Baken, DELAD!! :)

    SvaraRadera
  2. Kladdkaka är fett gott. :> & mättande.. Jag får skicka en med posten till dig. (a) AHAHAHA.

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte riktigt heller vad jag har tolkat efter, men jag gillade väl inte att hon sa sådär. Jag vet dock att hon inte menade något illa, så hemsk är hon inte :)

    Malin, jag kom att tänka på en sak, skulle du kunna tänka dig att berätta när du har fått skivan? :-)

    Haha men Ida då..

    SvaraRadera