lördag 10 oktober 2009

NYA TÄVLINGSREGLER

Häromdagen påbörjade jag en tävling där jag lottar ut Molly Sandéns debutalbum och två exemplar av så vill stjärnorna. Det man behövde göra var att motiva varför man vill vinna med tjugo ord.

DET ÄR ÄNDRAT NU!

Istället är det en fråga som du bör svara på. Det är ingen fråga som handlar om Molly Sandéns liv och bakgrund, utan det är en fråga som du helt och hållet själv kan svara hur du vill på, med hjälp av din fantasi.

Frågan lyder: vem skulle du vilja att Molly Sandén sjunger en duett med på sitt andra album?

Du får svara precis hur du vill och du har fram tills nu på fredag på dig. Antingen kan du välja att svara på en gång, eller så kan du välja att fundera ut ditt svar några dagar. (OBS: ju fortare du svarar, ju större är chansen att du vinner, DOCK är vinnaren slumpmässigt utvald, så vare sig du är först eller sist ut med att svara kan du vinna).

1 kommentar:

  1. Hejsan!! Här kommer mitt tävlingsbidrag!!

    Om jag helt och fullt fick välja vem hon skulle sjunga duett med så måste jag nog säga Andrea Bocelli :) Skulle vara otroligt spännande och höra dom tillsammans! :)

    SvaraRadera