onsdag 14 oktober 2009

En vän nära att dö

Jag borde egentligen inte skriva något, för jag vill inte oroa er. Men en kompis till mig hamnade på sjukhus ikväll. Hon slutade andas helt, och fick åka akut. Anledningen till att hon slutade andas var för att hon hade gråtit mycket sista tiden, och gråter man för mycket kan det orsaka problem med luftvägarna. Efter att ha vårdats några timmar kom beskedet: hon mår bra. Hon kommer klara sig.

Det här inlägget är till dig! Jag hoppas att det inte händer igen. Jag vill att du ska må bra. Den här låten är tillägnad dig.



(Hon älskar den här låten)

2 kommentarer:

  1. Usch. :o
    Det var något nytt. trodde inte det var farligt att gråta.
    Hm.
    Men hon får krya på sig. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag blev också chockad. Men hon hade gråtit jättemycket den sista tiden.
    Aa, det får hon! :)

    SvaraRadera