måndag 5 oktober 2009

Sjuk

Hejsan!

Jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Jag har tydligen fått nån sjukdom, men jag vet inte vad det är för något. Förkylning är det nog inte, för det är inte så här jobbigt. Om jag ska leka Farbror Doktor så har jag nog halsfluss. Kanske är svininfluensan jag har fått?

Jag tänkte bara tala om att jag inte mår så bra iallafall och att jag hoppas att jag kommer orka fortsätta blogga under den här perioden.

Under tiden får jag väl lyssna på Mollys skiva, då får jag iallafall njuta lite grand.

Förresten, vill jag be er fans om en tjänst. Det är så att jag funderar starkt på en överraskning till vår lilla ängel och skulle behöva lite råd från er. Och kanske lite mer. Jag vågar inte säga något mer för jag vet inte om Molly läser.. men ni som vill hjälpa till, har ni någon kontaktuppgift ni kanske vill ge ut? Det behöver dock inte vara eran majladress, har ni lunarstorm, kamrat så går det också bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar