söndag 18 oktober 2009

Jag är ledsen

Jag läser att Molly Sandén, vår älskade ängel, ska förstöra sitt fina hår. Hur kan hon? Visserligen lär hon bli söt som brunett, men JAG ÄR SVAG FÖR BLONDINER!

Det är väl inte hela världen... hon blir nog blond igen. HON MÅSTE BLI BLOND IGEN!

Hon som är så söt i ljust hår...

Jag sörjer.. Tänk om alla färgade håret!? Fredrik Reinfeldt låter håret växa och färgar det blått.

Carola blir flintis.

Nä, jag ska nog inte göra så stor sak av det. Det är ju som sagt inte hela världen, men jag tycker inte om det. Vad är jag för ett fan, egentligen!? Det är väl meningen att fansen ska stötta sin idol genom allt och inte gå emot dom? Jag vet inte... Jag vet bara att jag får pengar i morgon, och då ska jag göra stan osäker!

Hoppas hon blir söt som brunett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar