tisdag 15 september 2009

Välkomna!

Hej alla fans och välkommen till Molly Sandéns fanblogg. Första inlägget som skrivs här.. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag kan inte skriva om hur Molly Sandén tog sig vidare från deltävlingen i Leksand direkt till final, för det var flera månader sen. Jag kan inte heller skriva om Diggilooturnén, för den är över sen flera veckor tillbaka. Jag kan dock skriva om hur fantastisk Molly är och hennes debutalbum som släpptes 17:e maj, Samma Himmel. Jag lyssnar på den just nu. Jag är inne på låt nummer 2, Hallelujah. Jag har aldrig gillat den låten tidigare. Jag har alltid.. kan inte säga att jag hatade den, men nån slags hat har jag alltid känt för den låten. Jag hörde Molly framföra Hallelujah i Sommarkrysset 2008, och sen dess har jag inte kunnat sluta älska den. Jag får rysningar än idag när jag tänker på framträdandet hon gjorde, låten är som gjord för henne. Nu har Hallelujah tagit slut och bytt spår till Säg att det är regn, som enligt Molly är skriven till en närstående person, (undrar vem?). Det är också en av mina favoritlåtar på albumet, om man ser till de lugnare låtarna. Men den absolut bästa balladen på albumet är Stanna kvar, eftersom att den (utom att den är en otroligt fin ballad) beskriver hur jag väldigt ofta känner och att en ängel som Molly sjunger mina känslor, är beundransvärt! Oj, vad långt inlägget blev. Jag ska nog försöka avrunda nu. Ha det bra alla fans och inom kort publiceras ett nytt inlägg om vår käre Molly Sandén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar