onsdag 23 september 2009

Hemma

Nu är jag hemma. Claes Eriksson var riktigt rolig, det blev stående ovationer. Man kunde se att Claes blev rörd när publiken ställde sig upp. Jag hoppas att han fortsätter några år till. Jag orkar dock inte skriva något om "pjäsen" direkt, utan jag gör det imorgon. Jag hoppas det är ok. Jag är helt enkelt för trött.

Jag är förresten lite besviken på Molly Sandén. Inget ont om henne och jag uppskattar det hon gör, men som sagt är jag ju mollyberoende (som ni säkert vet vid det här laget) så jag hade hoppats att hon hade lämnat mer än ett inlägg tills att jag hade kommit hem, men icke. Hon lämnade bara ett otroligt underbart inlägg. Jag skulle vilja ha tiotal inlägg från molly om dagen. Men hon lämnar alltid 0-3 stycken. Trist. Men jag är tacksam att hon bloggar överhuvudtaget och hoppas att hon ALDRIG slutar.

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar