måndag 21 september 2009

Tandläkare

Gud vad jag hatar min tandläkare. Hon "lagade" två tänder för några månader sen och garanterade att det inte skulle bli hål på ett bra tag. Vad händer? Efter bara några få dagar får jag hål i exakt samma tand som hon lagade. Jag ringer såklart till tandläkaren och berättar vad som hände, jag får en ny tid och blir undersökt. Hon säger att det inte är något hål, och att det inte blir nåt hål. Nu har jag tre hål i samma tänder hon lagade, jag kan inte äta hårda/söta saker. Orkade jag skulle jag stämma henne och det rejält.

Nä, nu var det inte alls meningen att jag skulle gnälla. Jag mår faktiskt bra idag, om man bortser från hålen.

Jag har upptäckt en sak med Mollys blogg. Hennes inlägg syns inte förrän fem, sex timmar efter att hon har publicerat dom. Är det min dator det är fel på, eller är det så för er andra också? Jag vet inte. Jag vet bara att det är enormt störigt, men jag ÄLSKAR hennes inlägg. Så gulliga allihopa.

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar