onsdag 30 september 2009

Kort info

Ja, äntligen händer det. Här kommer det...

SVAREN..

Jag hoppas ni blir nöjda, även om det är jag själv som ställde frågorna. Men ja, ni får b.la svar på om Molly kan tänka sig att dejta ett fan, vad hon vill ha i julklapp och vad hennes systrar sysslar med.

Har du hunnit tänka på vad du önskar dig i julklapp ännu?
Oj... detta var inte lätt. Har alltid lika svårt med den där himla önskelistan. Hela året går man runt och önskar sig saker hit och dit, men när det väl börjar närma sig jul så kommer jag helt plötsligt inte på någonting!

Om jag ska säga något så önskar jag mig berlocker till mitt Thomas Sabo armband, någon snygg halsduk, böcker, choklad (önskar mig varje år en paradisask... mest för traditionens skull, men också för att det är läskigt gott men lite för dyrt för att gå och köpa till sig själv en vanlig lördag...).

Blir du ofta igenkänd?
Det händer, men inte så ofta just här i Stockholm. Så fort man kommer lite utanför, först och främst till mindre städer, så händer det däremot betydligt oftare.

Önskar du någon gång att du är en "vanlig" person?
Nej, det gör jag inte. Jag känner mig vanlig. Jag ÄR vanlig. Det enda är att jag råkar ha ett intresse som är väldigt uppmärksammat i media, och att folk därför ibland känner igen en.

Har du hunnit vänja dig vid att folk uppskattar det du gör?
Jag tycker bara att det är jätte roligt om någon kommer fram och hälsar och visar sin uppskattning! Men det betyder inte att jag har hunnit "vänja mig" vid det. Ska jag vara helt ärlig så kommer jag nog aldrig att göra det. Det känns så overkligt.

Jag vet att du redan har en pojkvän, men om det tar slut, skulle du tänka dig att vara ihop med ett fan?
Just nu är det lite svårt att svara på eftersom att jag är så kär i Eric och inte kan tänka mig att vi gör slut (såklart). Men om det skulle hända så, varför inte? Jag struntar i hur man hittar kärleken, bara den är äkta och inte p.g.a. "kändisskapet". Men sådant känner man på sig.

Vad gör dina systrar?
Frida satsar ganska mycket på skolan för tillfället, medan Mimmi ska medverka i JESC i Kiev nu i år. Men för övrigt så tar dom det ganska lugnt. Det finns ingen anledning att stressa.

Om du känner trött/inte på humör och träffar någon pratglad, tycker du det då att det är jobbigt?
Nej, oftast inte. Om personen i fråga är "pratglad" och trevlig så smittar det oftast av sig. Det är kanske precis vad alla skulle behöva när man är lite nere?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar