måndag 28 september 2009

Flum-flum

Heej!

Känner för att posta ett inlägg, inte för att jag vet vad jag ska skriva. Ehm, helt tom i skallen. Det här är nog det sjukaste inlägget jag hittills har skrivit.

Hur mår ni läsare?
Allt bra?
Hur är vädret i Halmstad?
Har jag ens nån läsare från Halmstad?

Jag måste citera en grej innan jag fortsätter se på Svensson, Svensson. Gabriel Odenhammar, som spelar Max, (spelade även Håkan i Sunes sommar), är förresten min förebild. Ja, faktiskt har jag inte bara Molly som förebild. Varje gång jag går till frisören ber jag att han alltid att klipper mig som Gabriel.

Ja, nog om det, det var ju inte det jag tänkte säga. Jag ville citera en låt med N'Sync, som beskriver ungefär det jag känner för Molly: when I look into your eyes I know that its true - God most have spent a little more time on you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar