onsdag 16 september 2009

Molly, nattmänniska?

Hej igen,

02.56 är klockan och jag har inte lagt mig än. Jag är en riktig nattmänniska. Jag kan inte lägga mig före 01.00, då känner jag mig som en pionjär. Och en morgonmänniska är jag absolut inte. Undrar om Molly är likadan? Jag får undersöka saken, nångång. Fast inte just nu, hon är på semester i Grekland i en vecka, kommer troligen hem i slutet av denna vecka. Jag hoppas verkligen att hon har det skönt där nere och solar väldigt mycket. Om ni har läst Mollys blogg så är själva idén med grekland att inte göra så mycket. Det kan vara skönt att bara få komma ifrån det tråkiga och regniga sverige till ett varmare land och koppla av sig lite. Nä, nu ska jag dra till sängen, glo på några avsnitt av Rena Rama Rolf tills jag somnar.

Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar