måndag 28 september 2009

Grrr..

Fy sjuttsingen vad jag fryser. Så sjukt jobbigt alltså. Ska nog lägga mig och se på några avsnitt av Svensson, Svensson. Jag vet att jag såg några igår, men det är en sjukt bra serie. Jag rekomenderar den för er som inte har sett den. Synd att det bara gjordes fyra säsonger, men det kan vara fler på väg. Man vet aldrig. Haha, började precis tänka att jag låter lite som Molly nu. Fast hon glor ju på Vänner. Enda skillnaden är att serien jag glor på är svenskt och att jag dricker cola istället för att käka glass. Jag får nog köpa en Vänner-dvd, en glassbytta och testa hur det är.

Ursäkta mitt flummiga inlägg igår om Halmstad och allt det, men som sagt fick jag ju ett meddelande från Molly. Fattar ni hur stort det är för mig? Vad det betyder för mig?

Inte för att jag vet om hon läser, men TACK MOLLY!!!! DET BETYDER MYCKET FÖR MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar