lördag 9 juni 2012

Unchained sjönk 16 placeringar igår på albumlistan. Suck. Fast det går ändå bättre för Unchained än för hennes förra album "Samma Himmel", även om jag tycker att den är bättre. Hon har en liten av en annan stil på den nya... något jag saknar. Men jag vill inte gnälla. Unchained är bra.

Det är fullt med cyklister och billister på stan idag. Att folk ska göra sig till för tjejvättern. Det blir nog värre nästa vecka med Vättenrundan, för det brukar ju vara cirka 18.000 cyklister då.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vem är du?
    Har du set Molly live när och hur?
    Ja har sätt Molly snart 9 gånger.
    Hon börjar minnas nu.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Jag har inte sett Molly än. Men nu på fredag ser jag henne för första gången. Däremot vet hon vem jag är via bloggen.
      Åh kul för dig :) Glad för din kul.
      Kram Sebbe

      Radera