fredag 15 juni 2012

Äntligen!!!

Okay nu är Sebbe glad.

För jag har äntligen träffat henne. Fattar ni?

Molly har varit en av mina stora idoler sen genombrottet 2006, och idag fick jag träffa henne för första gången. Den enda nackdelen är att jag var så himla torr i munnen att jag knappt kunde prata. Och jag vet att hon vet vem jag är via bloggen, hon vet vad jag heter och så, men jag visste inte om jag skulle säga nåt till henne, så jag valde att ingenting säga om att jag är fanbloggarn. Men jag antar att hon förstod ändå...
Blev så himla glad för kramen jag fick. Tyvärr tog jag inga bilder så har ingenting att lägga upp. Däremot har Molly lagt upp några från Motala, så ni får nöja er med dom. :-)
Kram på er ! Ni är det finaste någon kan få.
Sebastian...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar