fredag 1 juni 2012

Comeback

Hej alla fina !

Jag funderar på att göra comeback på bloggen. Raderade nyss några onödiga inlägg som jag tycker inte passade in här. Vad tycker ni om det, skulle ni gilla att den här bloggen gjorde comeback?

Dålig start på sommaren förresten. Regn och mulet. Kunde det bli värre?

Snart ska en dröm gå i uppfyllelse. Jag ska träffa Molly Sandén den 15:e juni. Hoppas jag i alla fall. Om det nu blir skivsignering. Annars får jag försöka träffa henne backstage. Molly har stor betydelse i mitt liv. Hon fick mig bland annat att inse att kändisar också är människor, precis som du och jag. Så tack Molly.
Hoppas i alla fall att ni mår bra.

Kram, Sebbe

1 kommentar:

  1. Ja ha kvar den! :D Hoppas du också mår bra! O hoppas också att du får träffa Molly, det skulle jag också väldigt gärna vilja göra :)

    SvaraRadera