fredag 8 juni 2012

Lite störigt

Nån mer än jag som inte kan kommentera Mollys blogg ibland? Jag försökte kommentera inlägget där hon berättar om Frida omslaget. Men kommentarerna fastnar inte.... det är inte första gången det händer. Det är väldigt frustrerande, för ibland vill jag verkligen kommentera och när kommentaren bara försvinner trots att allt verkar fungera som det ska precis innan, det fuckar ju upp en....

Jag kanske låter som en bitter och grinig gammal gubbe. Men ni förstår nog mig... och jag vet inte om ni har råkat för samma sak. Men det är verkligen frustrerande.

Men i alla fall, här tar folk studenten idag. Tycker det är kul att se när de åker runt på sina flak vid halv två och är asfulla. Jag stod där och kollade en halvtimme och kom nyss hem, för jag tyckte att det var dags att runda av. Men jag tror att de lär åka runt stan säkert en halvtimme till.

Ha d fint ! :)
Kram Sebastian

1 kommentar: