torsdag 14 juni 2012

Sista chansen...

...för er som vill vara med i tävlingen. Jag vill inte verka tjatig men det är bara det att jag vill att så många som möjligt ska få chansen att vinna. För att slippa bläddra tillbaks i bloggen har jag lagt upp frågorna och tävlingsreglerna här nedan.

Du har fram till den 15:e juni på dig (alltså nu på fredag) klockan 12.15 på dig att vara med i tävlingen. Alla bidrag skickas till min mail the_anthem@msn.com . Märk rubriken med "Molly tävlingen". Ni som är under 16 år behöver målsans godkännande för att vara med.
Det är fem frågor att besvara. Och det behövs en motivation om varför just du gillar Molly. Frågorna du skall besvara är.

Fråga 1: Vilket år och med vilken låt slog Molly Sandén igenom?
1. 2009 med Så Vill Stjärnorna
X. 2006 med Det Finaste Någon Kan Få
2. 2012 med Why Am I Crying

Fråga 2: Vilken kändis var Molly tidigare tillsammans med?
1. Danny
X. Ola
2. Eric Saade

Fråga 3: Vem/vilka fick Molly duellera mot i Melodifestivalen 2009?
1. BWO
X. E.M.D
2. Mikael Rickfors

Fråga 4: Hur många syskon har Molly och vad heter dom?
1. 3, Sanna, Eric och Frida
X. 1, Mimmi
2. 2, Frida och Mimmi

Fråga 5: Hur länge har jag varit ett fan till Molly?
1. Sen 2009
X. Sen 2012
2. Sen 2006

Priserna du kan vinna är:
1:a pris Molly Sandéns album "Unchained" och en signerad idolbild med en personlig hälsning.
2:a pris Valfri produkt från CDON för max159kr
3:e pris Valfri autograf från en svensk artist

Vinner du nåt av priserna skickas det hem till dig via posten. Du behöver inte betala frakt/porto. Det enda du behöver göra är att svara rätt på så många frågor som möjligt, försöka skriva den bästa motivationen och sen är det bara o hoppas att du vinner. Du har alltså fram till den 15:e juni (fredag) klockan 12.15 på dig. Blir du en av de tre vinnarna får du ett personligt mejl från mig där jag ger dig instruktioner.

Visst låter det bra? :)

Kram Sebastian ! Ni är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar