måndag 10 januari 2011

The old hair

Molly saknar sitt långa hår. Själv tycker jag att hon passar i vilken hårlängd eller hårfärg som helst. Fast... Kommer ni ihåg hösten 2009? Molly skulle färga håret brunt. Jag hade ju följt henne sen 2006 när hon slog igenom, så jag var van vid att se henne i ljust hår. Jag fick panik när hon skulle färga håret. Jag tror att jag postade minst fem inlägg om det, och jag skickade nog tio, femton kommentarer till henne "du får inte, snälla..."

Samtidigt som jag hade sån panik kände jag mig ändå rätt dum. Vad hade jag för rätt att bestämma hennes hårfärg... Fast jag var inte ensam om att tycka så. Det var flera som kommenterade. Men när hon väl hade färgat håret accepterade alla de andra fansen och tyckte att hon var jättefin, och de bad om ursäkt. För mig tog det ganska lång tid att smälta in. Det tog nog flera månader, faktiskt. Men hon blev ju fin sen.

Molly... Om du läser det här.. Det kanske är lite väl sent.. Men... Förlåt.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar