lördag 1 januari 2011

Första inlägget i år!!!

Hoppas att ni hade en bra nyårsafton.

Det verkar som att leva sundare och ta vara på varje dag är det som gäller i år, med tanke på nyårslöfterna och kommentarerna i Molly's officiella blogg.

Detta är tredje året min fanblogg finns (startade ju den 2009), eller rättare sagt: i höst firar jag tvåårsjubelium. Men innan det ska jag hinna med ett och annat inlägg, tävling... För er läsare ska jag försöka ha som nyårslöfte att bli en bättre bloggare.

Iallafall, inom de två kommande veckorna ska jag presentera topp fem bland 2010 års bästa låtar, lägga upp lite nyare bilder och videoklipp på Molly Sandén, och jag ska försöka svara på kommentarerna som läggs upp i Mollys officiella blogg - om det är något jag kan svara på!!

Hoppas att ni får ett fantastiskt 2011 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar