torsdag 20 januari 2011

Är det egentligen inte lite sjukt!?

Svensk TV slutar aldrig att förvåna. Det var ju precis en lång artikel med Molly om att hon är nöjd med sin vikt och så ringer Anne Skipper från Du är vad du äter och frågar om hon ville vara med i programmet. Snart ringer de väl och frågar om Ernst Kirchsteiger vill tävla i Melodifestivalen, om Jimmie Åkesson vill tävla i Lets Dance.

Vill inte vara otrevlig på något sätt, det kanske finns någon av mina läsare, som faktiskt gillar Jimmie eller som vill se Ernst i mello. Men, är det egentligen inte lite sjukt att de ringer upp Molly efter hennes uttalande?

Jag vill vara tydlig med att jag absolut inte jämför Molly med Jimmie, eller Ernst. De är olika personer och har olika åsikter. Men jag ville bara ge ett tydligt exempel på hur sjukt jag tycker att det är, det här med bantningsprogrammet. Molly är ju förresten redan smal och helt underbar, eller hur!?

1 kommentar: