måndag 17 januari 2011

Hej på er!

Förlåt att jag inte har hört av mig på några dagar. Men jag har haft fullt upp. Jag håller på med ett arbete nu som jag har försökt få färdigt i flera månader, och det börjar närma sig sitt slut nu. Så jag har verkligen försökt ägna mig åt det de senaste dagara.

Hoppas att ni mår bra.

Läste precis i Mollys blogg, att hon har en extrem beslutsångest och att mode inte är hennes starkaste sida. Men jag tycker inte att Molly ska vara orolig. Hon är ju alltid så fin och söt, så det hade räckt med att hon hade gått dit i pyjamas/nattlinne så hade hon strålat mest av alla. Förresten tycker jag att mode är överskattat. Jag tycker att man borde få gå i de kläder man vill, när man vill utan att folk klagar eller stirrar. Tycker inte ni det?

Nu är det förresten dags att presentera 2010 års bästa låt.

1:a plats: Adam Lambert - Whataya Want From Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar