tisdag 29 december 2009

Ursäkta...

...mitt dåliga bloggande dom senaste veckorna! Jag vet inte riktigt vad som har hänt. Om det är vintermörkret som gör att jag inte orkar, eller om jag helt enkelt inte har haft tid. Det är inget personligt mot er, jag gör så gott jag kan för att ni ska fortsätta besöka min blogg. Förlåt för att jag bloggar så dåligt, till skillnad från när jag började. Lovar att jag ska försöka ta mig itu med bloggen på allvar rätt snart. Så fort Lets Dance sätter igång så kommer jag ha lite mer att blogga om, det är också ett problem jag har haft. Jag har haft svårt att veta vad jag ska skriva. Men jag lovar att bättra mig framöver.Vet att jag har sagt förlåt i tidigare inlägg men jag är verkligen ledsen. Hoppas ni har förståelse...

1 kommentar:

  1. Hej! Fin blogg!

    Besök gärna våran blogg som handlar om vårt liv som bästisar fast vi bor i två helt olika länder!

    Kram från The Girls! ♥

    SvaraRadera