måndag 7 december 2009

Magnus Betnér: Livets ord

Jag måste bara få säga att Magnus Betnér är en av världens roligaste komiker. Jag såg honom live i fredags och tänker på det nästan hela tiden. Skulle mer än gärna publicera några av hans skämt, men han var snuskigare än vanligt och jag vet inte om jag har någon känslig läsare. Kan säga en sak han tog upp: svininfluensan. Han nämnde influensan, att folk överreagerar. Det är 15 pers som har dött av sjukdomen, och det är flera miljoner som har fått det. Om det är någonting man borde vaccinera sig mot är det Carola, enligt Betnér. Jag kommer inte riktigt ihåg vad han sa, så det är bäst att jag inte säger mer. Men vill ni veta hur föreställningen var så gå och se den. Han uppträder med den fram till mars, eller köp dvd:n.

Nu har jag en till autograf i samlingen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar