måndag 25 januari 2010

Guldbaggegalan

Såg guldbaggen ikväll. Puh, hade hoppats att Olle Sarri hade vunnit, men det är sällan det blir som man vill i såna här galor. Någon mer än jag som tittade?

Btw, tycker ni inte att det börjar bli dags för en ny molly-tävling? Jag har tänkt på det ett tag men jag vill gärna inte sätta igång med en ny tävling förrän den förra är helt avslutad. Klart att den förra är helt avslutad, men det har varit en del komplikationer med att få fram vinsten till personen som vann, eftersom att vinsten är en autograf och då Molly har haft fullt upp med lets dance, jul och nyår så har det ju varit lite svårt att få henne till studion för att signera. Jag ber om ursäkt för det. Jag tar på mig skulden. Men ifall det är nån tröst så kan jag avslöja till dig som vann att jag har försökt få molly att skriva ett litet hälsnings-brev till dig i samband med autografen...

1 kommentar: