torsdag 12 november 2009

Haha

Var bara lugna, jag lever fortfarande. (:

Det är bara det att jag inte har orkat blogga så mycket den senaste tiden. Jag har inte glömt bort er och jag har tänkt på er en hel del, faktiskt. Det är bara det att jag har kommit in i ett litet dåligt bloggande just nu och det har ni säkert märkt, och det har jag nog nämnt tidigare också.

Förresten så får ni nog börja skynda er om ni vill vara med i tävlingen. Fyra dagar kvar nu. Förutom en signerad bild och signerad singelutgåva så kommer det även finnas med en överraskning till just den som vinner. Vad det är tänker jag inte berätta. Det får vara hemligt :)

1 kommentar:

  1. Jag hoppas inte det är för sent, men här kommer mitt bidrag till tävlingen :).

    Jag valde bild 3.

    Jag valde den bilden för att Sonja och Sanna har fantastiska röster. När jag var liten lyssnade jag på "Big big world" med Emilia och jag älskade den låten. Brandsta City Släckers bara för att jag gillade deras låt: "Kom och ta mig långt härifrån" Ja, det var mitt bidrag :)


    Sonja Aldén, Sanna Nielsen, Emilia, Brandsta City Släckers.

    SvaraRadera