lördag 7 november 2009

Btw...

Jag har kommit på en ny tävling nu. Jag hoppas att ni uppskattar denna och att fler deltar än i förra tävlingen. Det du kan vinna är en signerad bild av Molly Sandén. Det låter lite fjutigt så jag kan slänga till ett signerat exemplar av Så vill stjärnorna. Då jag måste skicka ett förfrankerat svarskuvert till Molly Sandéns skivbolag så kan det ta lite längre tid innan du får hem det till dig. Nu är det jul och nyår snart, men förmodligen ska jag försöka göra så att du får det innan jul, men jag kan inte lova något. Du kommer DOCK att få autografen. Ha lite tålamod bara.

Förresten, om just du skulle vinna tävlingen så vill jag att du skriver till mig om du vill att något särskilt ska stå på autografen. Om du vill att det ska stå typ Kärlek till Eric (eller vad du nu heter) så berätta det för mig så ska jag försöka ordna så att Molly skriver det.

Det du ska göra för att kunna få autografen är att välja ut någon av bilderna här nedanför, och skriva varför du har valt just den bilden. OBS: bilderna här nere är några bilder tagna från min autografsamling.

Bild 1
Meja, Alice, Lisa Miskovsky, Agneta Sjödin, Petter, Anne-Lie Rydé.


Bild 2
Michael, Kristian Luuk, Elin Lanto, Nanne Grönwall, Charlotte Perrelli, Carola.


Bild 3
Sonja Aldén, Sanna Nielsen, Emilia, Brandsta City Släckers.


Bild 4
Regina Lund, Therese Andersson, Gabriel Odenhammar, Tomas von Brömssen.

2 kommentarer:

  1. MEN HALLÅ?!?!
    VART ÄR KENT?! :<

    SvaraRadera
  2. Hur länge håller tävlingen på? Måste tänka ut en bra motivering innan jag skickar in något ^^

    SvaraRadera