måndag 13 juli 2015

FÖRST TILL KVARN

Som de flesta vet släppte Molly en EP-skiva i juni med 6 låtar - "Like no one's watching". Jag tänkte ha en först till kvarn tävling där du har chansen att vinna EP-skivan. Tävlingen gäller till och med den 19 juli 2015, alltså denna vecka ut. Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget med din e-postadress. Sedan kommer jag kontakta dig och fråga efter information om vart skivan skall skickas. Om du är 16 år eller yngre så behövs förälders godkännande.

Det är alltså först till kvarn som gäller. Den första som kommenterar med e-post är alltså den som vinner.

Om du känner dig obekväm med att skriva en offentlig kommentar med din e-post så kan jag ta bort kommentaren enligt önskemål efter att jag sett kommentaren.

Om du vill så kan jag försöka få skivan signerad av Molly. T.o.m. med personlig hälsning, om du så vill. Om detta önskas så får du skriva det till mig när du fått vinnarmejlet. Notera dock att detta gör så att det tar längre tid innan du får vinsten, då Molly är en busy person. Det kan ta upp till flera veckor, kanske till och med nån månad, innan du väl får vinsten. Det är dock inget tvång och vill du enbart ha skivan, osignerad, så är det upp till dig och då lär du ha skivan inom de närmsta dagarna efter att du fått vinnarmejlet.

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar