måndag 9 juli 2012

Först till kvarn

Jag tänkte ha lite av en "först till kvarn" grej nu. Den som snabbast mejlar mig på min epost the_anthem@msn.com kommer få välja valfri produkt från Discshop för högst 100 kronor. Den kommer även få ett signerat (Mollys signatur) exemplar av disneyfilmen Trassel, där Molly gör den svenska rösten till Rapunzel. 100 kronor kanske låter lite. Men detta är inte direkt en tävling utan först till kvarn. Jag har inte råd att ha en tävling den här månaden, har för mycket utgifter. Det är därför jag gör det här istället. Du behöver inte skriva nåt i mejlet. Det enda du behöver göra är att märka rubriken med... tja... hm.. ja.. du kan skriva "Först till kvarn" i rubriken... Jag vill passa på att säga att jag har inte Trassel hemma, utan jag beställer den i samband med discshop. Sen kommer jag skicka omslaget till Mollys bolag, så det kanske tar ett par veckor innan du får det. Så förpackingen till Trassel kommer vara bruten, alltså öppnad, när du får den. Den är dock inte anväld. Men jag blir tvungen att ta bort plastet för att Molly ska kunna signera den åt dig. Hoppas det inte gör nåt. Kram Sebbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar