måndag 27 december 2010

Besviken

Jag är lite besviken just nu. Jag har drivit bloggen i 1,5 år snart och försöker göra mitt bästa. När folk tror att jag "fuskar" eller vad man säger så är det klart att jag känner mig kränkt.

När jag har en tävling brukar jag uppdatera flera gånger om just vad tävlingen går ut på och vad man vinner. Det blev tydligen ett missförstånd nånstans med CDON-tävlingen, då många av er verkar tro att man var tvungen att kommentera just det första "tävlingsinlägget", där det var två som kommenterade. Men efter nån vecka uppdaterade jag om tävlingen igen och då var det en till som kommenterade, som vann hela tävlingen.

Skulle aldrig kunna tänka mig att fuska, det är väldigt lågt att göra så. Det som sårar mig mest är att ni inte verkar tro bättre om mig. Jag har haft tre tävlingar i bloggen förut, och alla har fått sina priser.

En som heter Patrik vann CDON-tävlingen. Jag har aldrig velat göra er besvikna. Hoppas ni förstår det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar