onsdag 15 september 2010

Tävling

Hejsan!

Hoppas att ni mår bra! Eftersom att bloggen firar ett år den här månaden är det läge för att dra igång en ny tävling. Och tävlingen är inte alls svår. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar med ditt namn, ålder, email och berätta om hur/när du började gilla Molly Sandén. Vinnaren blir slumpmässigt utvald. Du har fram tills den 25 september. Kommer inte presentera vinnaren i bloggen som tidigare tävlingar utan vinnaren får ett mejl 1-3 dagar efter tävlingen avslutad.

Själva priset är valfri produkt för högst 200 kr på cdon.. eller ginza.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Mitt namn är Elle McDowell, 15 år
    lovinginpeace@live.se

    Jag började gilla Molly 2008, när jag såg henne på Diggiloo i Grebbestad. Jag kommer aldrig glömma när hon sjöng Hallelujah där! :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Jag hete louise malmgren och är 14 år.
    min hotmail är honlouise@hotmail.com

    Jag började gilla molly när hon var med i melodifestivalen med så vill stjärnorna, röstade som en galning kom jag också ihåg :)
    Sen dess har jag varit runt hur mycket som helst bara för att få se henne när hon sjunger :D hade sett något klipp på henne innan melodifestivalen också, så egentligen var det innan melodifestivalen som jag började gilla henne :D


    Skrev en tävlingskommentar förut på detta inlägget också, men det verkar inte ha kommit fram? eller? :D

    SvaraRadera