torsdag 5 augusti 2010

Onödigt!

Läste precis den kommentaren som någon kommenterat!
Den här bloggen är riktigt viktig denna med, alla bloggar om Molly är ju viktiga!

Jag kan medge att min blogg uppdateras varje dag med lite fler saker & sånt där. Men det har ju inget med att denna bloggen är DÅLIG?

Det är synd att jag inte kan blogga här, men jag har verkligen inte tid. Bloggar både på min Fanblogg med Molly & min egen blogg.

Nu fixade jag lite design på denna bloggen så att den ser lite bättre ut, & hoppas ni har det bra!

Men sen vet jag inte om min blogg är "svinig" hur är den det? Jag förstår inte riktigt, det är en fanblogg, då brukar man lägga ut alls om händer om henne. Jag lägger faktiskt inte ut något ALLS om hennes privata liv! Menar jag vet faktiskt vissa grejor som jag inte får säga, och inte kommer säga.
Kramar
Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar