söndag 27 juni 2010

tips, fakta, mm

Jag tänkte passa på och fråga om det finns något du vill dela med dig av? Info, bilder, vad som helst som är kopplat till Molly?

Har du kanske träffat Molly på stan, turné eller skivsignering? Eller Eric? Jag skulle uppskatta om du kunde skriva det som kommentar eller mejla till mig (min emajl finns i vänsterspalten) och berätta om det, så kommer jag att lägga upp det i bloggen.

Finns det något med min blogg du skulle vilja ändra på? Har du några tips?

Jag har haft den här bloggen sen september och jag har lagt ner väldigt mycket tid på det här, men dom senaste månaderna har jag, som ni märkt, inte varit världens bästa uppdaterare, så jag skulle uppskatta om du som läsare kunde dela med dig av dina åsikter och möten med Molly.

Förresten, medan du ändå besöker bloggen - glöm inte att rösta på frågan i vänsterspalten.

peace.

// sebbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar